FORUM F*UCK IT

TJABBA MORS HALLÅ!

I helgen så var det snowboard som var grejjen man skulle göra tydligen, så i fredags var jag (Patrik) Martin och Olle till vitabergsparken för att dokumentera och delta i railjamet Forum F'uck it railtour.

Martin och Sugge köttade på bra och det slutade med att Martin vann pris för bäst ladd.



Sedan Lördag morgon drog Jag (patrik) Martin, Olle och Adam upp till gävle för ännu en skid/snowboard tävling.
Alla förutom Adam gick till final och vi får nu säga grattis till Olle som vann hela snowboardklassen och en plats i den stora finalen i December.
Grattis Olle!

Det var det!

TJADÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni åker på skidsemester åk te idre på påsklovet, backarna typ rinner det är så jävla kul :D

2010-10-19 @ 13:28:00
URL: http://carrosthlm.blogspot.com
Postat av: Mammas pojke

grymt köttshreddat!! cångrattis till olle och martin, riktigt mothinfukindope!

2010-10-19 @ 20:15:08
URL: http://http://mammaspojkar.webblogg.se
Postat av: räääspääs!

grymt åk!



vad åker ni för brädor?

2010-10-26 @ 15:26:05
Postat av: Jeppe

Tjenare! jag åker snowboard själv och behöver lite tips om längd på min snowboard och vart jag kan få tag på den. Jag är drygt 173 lång och väger 63kg snälla hjälp mej. för i julklapp fick jag en snowboard som var 155 lång och man kunde inte flytta ut bindningen nå långt så det sög.

2010-11-06 @ 18:21:12
Postat av: Jeppe

glömde nämna att den får kosta max 3500 :)

2010-11-06 @ 18:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0