Inte långt kvar!

Goder Haafen Taafen, som dom säger i Legoland. För det första måste jag säga förlåt för att vi har varit så sega med Puckomonfilmen, men nu har vi strukit massa scener ur den så nu är det verkligen inte mycket kvar. För det andra så har vi flera filmer som vi är sugna på nu som vi lär ta tag i direkt efter Puckomon. För det tredje har Eugen och Egunia namnsdag idag, OFTA NÅN HETER SÅ !?  Om nån av er läsare heter så, kommentera detta inlägg så kan ni vara med och tävla om årsprenumeration av ryskt gödsel.

sdf

 

And remember folks!  Det är inte insidans inre sida som är den yttres inredning, för intensivens yttre är ytterligare utebliven när det gäller intressanta utomhus ytor..  Exakt!





Kommentarer
Postat av: ollimalle

hahaha klart vi förstår :D

2010-11-05 @ 15:21:54
Postat av: egunia malersson

vad är det ni snackar om,jag heter egunia och jag behöver tammefan inget ryskt gödsel,jag vill ha upp märksamhet och hubba bubba.pis rackrtygare<333333333333

2010-11-05 @ 19:56:42
Postat av: hitler

Ni skullle ha postat 2 min senare, skulle ha varit elit

2010-11-05 @ 23:34:04
Postat av: Ebba

Asso jag och min kompis ska göra en blogg och vet inte hur man gör en blogg design, kan ni snälla hjälpa oss att göra en ? :D Karam Ebba <3

2010-11-10 @ 20:26:19
URL: http://ebbasofiahamberg.blogg.se/
Postat av: Ebba !<3

asso jag och min kompis ska göra en blogg ocgh vet inte hur man gör blogg design kan ni snälla hjälpa oss <3<3<3



Ps: Älskar eran grymma blogg <3<3<3

2010-11-10 @ 20:27:43
URL: http://ebbasofiahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0