Färdighelgad

God Jul i förskott!
Då var helgen över, snart sommarlov som in i gammelfarmors kattmat!
Vi har massvis med filmidéer framför oss, nu på senare tid så har vi inte haft tid att filma ordentligt, men mycket är på gång. Våra individuella gympatrailers är snart fettsson färdiga. OCH !   En förgrisligt underbar nyhet är att vi kommer att köpa nya filmkameror riktigt snart som äger barbapappa ur dom gamla vi har kört med! 
Från helgens saga så fick jag bara med mig två bilder som var på Olle och Martins öron, dom fick en impulsattack om att dom skulle pierca sina o-piercade öronsnibbar med tandpetare, det är tydligen mode inför sommaren.

Tandpetare i örat tandpetare i örat



Sen hittade jag två roliga stunts på datorn av Martin som jag klippte ihop, lite skojjselimojjsigt att tjuvkika lite på såhär på Måndagskvisten.

 

Dagens Summering: Snart är 3 korta gympafilmer klara, snart köper vi nya feta kameror, vi har massvis med nya filmidéer.

Dagens Ordspråk: "Du skall ikke dömma pansionären efter dens permobil"

CIAO !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0