Man måste sköta skolgången prydligt !

Hello MATE!  Dig känner jag allt fan igen... Jag kände en gång en person som var rätt lik dig.. När ja tänker efter.. så VARE FAN DU!  Jag får be om ursäkt plus moms för att vi har varit lite småsketna på att uppdatera i bloggsson, men jag kan bjuda på en liten fin film som vi har filmat med hjälp av mobilkameror då och då under skolterminerna.

Det var någon bland kommentarerna som bad oss skriva lite om varje rackartygare, så det ska vi göra snart. ÄRE FÖRSTÅTT!?  Också är vi även pågång att fixa lite Hi-Tech-Future-Terminator á la Matrix Hemside shit, så att vi har www.Rackartygarna.se istället för bögblogg.talibanpung!  Vi hörs !!


Kommentarer
Postat av: többeh

kan ni inte göra en parodi på dendär jävla carl henrik som pratar om spårvagnar? det skulle vara jävligt roligt

http://www.youtube.com/watch?v=_Ayk2Gkq5rI

2010-08-26 @ 19:52:28
Postat av: simpaa

haha ni är ju inte helt normala....

2010-08-26 @ 20:50:12
Postat av: Lina

Mer filmer på Alex, han är skitsnygg!

2010-08-27 @ 18:29:38
Postat av: jesper berglund

ni eee ju grym asså,snäla gör en film till=)

2011-05-10 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0