"När jag var i din ålder så var jag lika gammal som dig"

men TJENARE FAN!!!  Är det nånting som är sjukt roligt så är det att titta tillbaka på gamla bilder, man kommer alltid att skratta åt sig själv, hur cool man än var på den tiden!  Och jag har drölvis med gamla bilder (en del är nog FÖR fula för att läggas upp här) men jag känner att det är min skyldighet som kvartsjapan att bjuda på ett par.

alex mini marti nini sfsdf dfgdfg
Alex som valp      Martin som valp     Olle, Martin, Patrik      Olle, Martin, Alex


niklas htyty
Niklas till vänster             Rasmus och Alex           Olle, Alex, Random


dfgdfg eAEe
Rasmus och Alex     Hela gänget för typ 2 år sen


Nu har ni lite förspel inför the big day, I ÖVERMORGON PÅ SÖNDAG SÅ HAR VI PREMIÄR AV PUCKOMON HÄR PÅ BLOGGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stort fan(:

HHAhahahha:D fan va snygga bilder på thai alex och martin!:D

2010-11-19 @ 21:35:51
Postat av: Judas

haha vackert långt hår olle!

2010-11-29 @ 10:06:06
Postat av: vilma<333

haha har haft alex som sportcamp ledare! XD

2010-12-10 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0