Rackarafton snart !

Tjeenare på er allesammans och er andra!  Tro inte att vi tröttnat på våra saker, det är bara sketa mega svårt att planera nu när vädret är som det är..  Hälften av oss jobbar lite just nu, och när man slutar så är det mörkt ute. Och sen kan man inte vara överallt och göra det man vill för att det är antarktis väder. Men vi har projekt på gång!

Sen så är det bokat att vi ska till ÅRE vecka 5 för att köra snowboard, kröka, filma o lalla!  Om nån av er är där i backen så får ni hälsa på oss!

Sen så filmade vi också en film för några månader sen som vi tyckte var FÖR äcklig för att visa upp för allmänheten men nu när vi inte kan göra så mycket roliga filmer i detta anusglöggs väder så juryn beslutat att.. Vi ska redigera den och LÄGGA UPP för er!  Hoppas ni inte kommer att få en allt för äcklad bild av oss efteråt heeehe..

Och slutligen kom jag på en rolig sak.. Jag var på en fest för ett halvår sen typ där en kille kom fram till mig och berömde oss för våra påhitt och sen skickade en bild som han hade ritat åt oss, så nu kör vi såhär..  NI LÄSARE kan skicka in egna bilder som handlar om oss på [email protected] så publicerar vi dom här!  Det kan vara att ni har skrivit Rackartygarna med kiss i snön, eller kanske på en kroppsdel, eller bara något kreativt, roligt, sexigt, äckligt, busigt..   Såhär såg hans bild ut som han hade ritat till oss:

dfg

 

Ha en förfuckligt angenäm Söndag!  Adjö :)

Kommentarer
Postat av: ööööm hej

kan ni inte ge nått "roligt" till nån i rackar-gänget på julafton o filma hur dom reagerar? skulle va skoj :)

2010-12-19 @ 16:02:23
URL: http://rackartygarna.blogg.se/
Postat av: Anton

Jävlar vilken fräsch bild!

2010-12-19 @ 21:44:01
Postat av: Robert

be snubben scanna in den på datorn och maila till er :)

2010-12-20 @ 10:09:36
Postat av: robin

grym bild! jag bor i östersund kan ni inte filma i stan elr nått vore jävligt najs!

2010-12-20 @ 19:54:41
Postat av: emil wallin

jag och min bror ska till åre vecka 4 - 6 jaga hör av mig :P

2010-12-21 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0